۱۳۸۸ آبان ۶, چهارشنبه

دختر باید زنده به گورشه!

یه استادی داشتیم که سالها بود ازدواج کرده بود، ولی بچه نداشت!
استدلالش این بود که می ترسم بچم دختر بشه!
من توی ایران زندگی می کنم، اگه بچم دختر بشه چیکار کنم!
راست می گفت، دختر توی ایران یه بدبخت به تمام معنیه!
می شه راحت گولش زد و هر بلایی دلت خواست سرش اورد!
می شه راحت بهش خیانت کرد!
می شه معاملش کرد!
می شه کتکش زد!
می شه بهش اجازه نداد جیک بزنه!
می شه سنگسارش کرد!
می شه روش اسید پاشید!
می شه با باتوم زد تو صورتش تا دیگه هیشکی تو صورتش تفم نکنه!
می شه ...
اصلا من اگه یه روز قرار باشه دختر داشته باشم اولی که به دنیا اومد می برم تو باغچه چالش می کنم و خلاص، اقلا خودم قبل از اینکه یه غریبه این بلاهارو سرش بیاره کشتمش!!!
کاش مامانمم مثل من فکر می کرد!

۷ نظر:

  1. ۷آبان کهن ترین روز منشور حقوق بشر توسط کورش بزرگ
    است باید جشن گرفت برای این افتخارات بزرگ.
    ۷آبان بر تمام آریایی ها و جهان مبارک و گرامی باد
    بروزم

    پاسخحذف
  2. دوست عزیزمان بازهم درست گفتی

    پاسخحذف
  3. درود

    سپاس از دعوتت

    خیلی از همین کسانی که ادعای روشنفکری و عاشق بودن داشتند تو زندگی خصوصیشون با زن و فرزندانشون مثل حیوون برخورد می کردند.

    گرفتاری فرهنگی داریم.
    به عنوان نمونه پسره میره دوست دختر میگیره و از دوست دخترش هر انتظاری داره ولی مثلا یکی از خواهرش همچین انتظاری داشته باشه رگ گردنش مثل خیار میزنه بیرون.
    حتی خودش وقتی میخواد ازدواج کنه میگه یک دختر میخوام آفتاب و مهتاب ندیده باشه. وقتی ازش میپرسی تو که دوست دخترتو دوست داشتی. بهت میگه؟ اونو در حد یکی دوست داشتم که باهام باشه نه کسی که باهاش زندگی کنم. اونو از تو خیابون پیدا کردم.

    این بینش عصر حجری یک گروه از مردهاست.

    البته اینو بگم بخشی از این ظلم به زن تو ایران مقصرش خود زنان هستند و بزرگترین نقش رو بازهم دیدگاه های مذهبی زنان ایفا میکنه.

    بدرود. پاینده ایران

    پاسخحذف
  4. درود

    یک چیزی میخواستم بپرسم.

    معنی و مفهوم نامت چیه؟ آخه راستشو تا حالا این نام رو نشنیده بودم.

    پستهای پیشینت رو میخوندم و دیدم فیس بوک باز هم هستی. اگه خواستی به من با نام:
    masoud kheradgera درخواست دوستی بده. تصویر اکانتم تو فیس بوک هم تصویر یک فروهر آویزون هستش.

    بدرود. پاینده ایران

    پاسخحذف
  5. درود بر شما
    کتاب تولدی دیگر هست در وبلاگ من اگر دقت میکردید
    دوقرن سکوت بدون سانسور هم دارم تو این هفته میذارم
    البته الان که دارم اینو مینویسم وبلاگ من رو فیلتر کردن دارم یکی دیگه به اسم http://kheradgar1.wordpress.com میسازم
    به ما سر بزن

    پاسخحذف
  6. یهدا از ریشه یهوه است
    نام اختصاصی خدا که این نام در عهد عتیق آمده است و به مرور زمان در ایران زمین به یهودا (نام مردان) و بعد به یهدا (نام زنان) تغییر یافت.

    پاسخحذف