۱۳۸۸ آبان ۱۱, دوشنبه

در مدح و ستایش پارس آن لین!!!

اشتراک 3 ماهه می گیری با حجم 6 "گیگا بایت"
بعد می دونید چه اتفاقی می افته؟
خیلی راحت در عرض 2 هفته تموم می شه!
تازه کلهم سیستمت و چک می کنی و می گردی، می بینی بابا سرجمع دانلودیات 200 مگم نمی شه!
جل الخالق!
تازه می ری که تمدید کنی، کلیم واست خط و نشون کشیدن که ال می کنیم و بل می کنیم!
تنها کاری که از دستت بر میاد اینه که یه لبخند پهن بزنی!
امید داری که می خوای واسه 13 آبان فعالیت کنی، پس تمدید می کنی!
تمدید می کنیم،
همه با هم تمدید می کنیم.
اصلا همه اینارو گفتم که این و بگم (همه با هم تمدید می کنیم)
تیتر مطلبمم رد گم کنی بود آقاجون! اصلا دلم می خواد سیاسی بنویسم، دیگه ظرفم نمی شورم!
توضیح: "دیگه ظرف نمی شورم" پیرو مطلب قبلی آورده شده! ظرف شستن نماد زن ایرانیست و من در متن قبلی نوشته بودم سیاسی بودن به من نیامده! فقط خواستم تقابل زن آزاد و زن ایرانی را نشان دهم . "سیاسی بودن و حرف زدن یا ظرف شستن"

۱۳ نظر:

  1. درود یهدای عزیز

    پارس آنلاین و سپنتا و شاتل و... فقط پول میگیرن. برو سراغ شرکت های.

    تاریخ بازنویسی میشه. روزهایی که سرچشمه حماقت های یک ملت بوده به روزهایی برای اتحاد ملی بر ضد استبداد دینی تبدیل میشه.

    بدرود. پاینده ایران

    پاسخحذف
  2. اون جوری که اونها خدمات اینترنت می دن یک راه به قول معروف کم فروشی هستش. من فکر کنم قسمتی از زندگیمو به جنگ و دعوا با این خدمات دهنده ها گذروندم.
    این جوری هم که شما راهنما به راست می زنی و یهو می پیچی چپ سیاسی نوشتن هستش خواهر.
    ظرف شستن هم چند دوره داره
    وقتی بچه هستی ظرف نمی شوری
    بزرگ می شی واسه مامان ظرف می شوری
    وقتی ازدواج کردی تا 6 ماه اول ظرف نمی شوری چون همسرت هنوز چشمش باز نشده
    بعد تا آخر عمر ظرف می شوری حتی اگه مادام کوری یا هیلاری کلینتون بشی.

    پاسخحذف
  3. خواندم خوب بود. راستي آگر سيزده آبان رفتي شرکت کردي براي من با تلفن همراهت عکس بگير با ايمل بفرست مرسي

    پاسخحذف
  4. سلام
    ممنون از پیامتان
    بالاخره تکلیف ما را روشن کن ظرف میشوری یا سروکارت با باباست (شوخی بود)
    از این انجه که در دل داری مینویسی عالی است نه ریایی نه نفاقی . الحمدلله
    موفق و سربلند باشید

    پاسخحذف
  5. سکوت می کنم و چند ثانیه بهش نگاه تلخ میندازم بعد میرم ...
    کار دیکه که نمیشه کرد ؟؟؟؟؟؟
    ولی خوب نوشتی هاااااااااااااااااااا ؟؟
    البته یه جمله هم میشه بهش گفت ...
    بماند .. میترسم. اصلا میرم و بعد میام میگم ///

    پاسخحذف
  6. سلام یهدا خانم
    زنده باد نظام فمینیستی!
    ظرفهارا باید شکست تا خودمان نشکسته ایم!
    به هر حال انتظاری بیشتر از این, از شرکتهای جمهوری اسلامی نیست . اصل اول را فراموش نکنید: تقلب! و دوم دروغ!
    ممنون از لطفی که فرموده بودید
    به امید رهایی از جبر استبدادی
    خدانگهدار

    پاسخحذف
  7. یهدا جان من خیلی وقته دیگه ظرف نمیشورم

    پاسخحذف
  8. اگر غیر ازین باشه تعجب داره ... کدوم خدمات رو بدون ایراد و کامل ارائه می کنن ؟!
    شما فعالیتت رو بکن ... داریم فعالیت می کنیم برا اصلاح خیلی چیزا از جمله این دیگه !
    در ضمن ...
    دلخوش به این مقدار نباشید که دیگر ظرف نمیشورید ... شما را به مقام انسانی میرسانیم ( با لحن خمینی بخوان ) !!

    پاسخحذف
  9. شرمنده من منظور ظرف شستن را نفهمیدم.
    متاسفانه ما مردها خیلی سطحی هستیم.
    مخصوصا در مورد هر چی که به زندگی معمولی مربوط بشه.
    اساسا معنی و مفهوم در کار ما نیست.

    پاسخحذف
  10. به امید مرگ من امدی ..
    ان دیو شاه از كشتار من به جان امده بود
    مرگ بر شرق و غرب ، شیطان بزرگ
    زهد و ریای عربده كف كرده ات شد
    مرا در نمایش خیابانی ات كشتی
    مرا در خلوت سیاه چالهای نفرت به دار زدی
    مرا در كیسه سیاهی كشیدی و نامحرم خواندی
    مرا در هیاهوی مردم مچاله ام كردی و معتادم خواندی
    مرا در باور طاهر بازاریت .. تكه تكه فروختی
    مرا در هیاهوی مشاطه گران دور بیت نفرت
    مرا در عربده كف كرده بازار، دستمال یزدی فروشان
    مرا در خاك پاك همایونی الوده به نفرت و كین و دین
    مرا در سرزمین نفت خیز شورشگر اتش زن
    مرا در سر مزار حافظ كه پدرش روضه رضوان تو را
    به گندمی بفروخت ... پنهانی تعزیر به مرگم كردی
    مرا در نارنجستان ها ، تعقیب كردی
    و در شالیزار ها به گلوله بستی
    مرا در خاك شراب الود حكیم عمر خیام
    دستم را با سیم چین بریدی
    كه لقمه نانی از كف بازار تو بر گرفته ام
    مرا در قله بابك كه بر خلیفه كشتار تو شوریده بود
    با نیرنگ دستمال بدستی ، به چنگم اوردی
    مرا در پای قله دماوند ، به دار كشیدی
    رفقایم در بندم را به تماشا خواندی ..
    با چوب تعزیز همیشگی مذهب به زیر بغل
    بادست كین و نفرت چرخاندی ، چهره لبخند ازادگی مرا چرخاندی
    چنین گفتی : نگاه كنید « راستكی است «
    مرا با همان لبخند ازادگی به سیاه خاكی سپردی
    مرا .. و... مرا .. هزاران سال و هزاران بار خونین و رنگین كردی

    ...لاله و شادی رقص و اواز را مدفون می خواستی ؟
    نان و مسكن برای همه را به فراموشی تاریخ باورت ، بسپاری .. ؟
    پاره نوشته ای از قعر تاریخ پیام اور خونخواری و تجارت
    دستم دهی كه این از ان تو ، خاك تو از ان من است
    نرخ بازارت را ازاد و رها كنی ..
    سن پایین حرامسرای شهوتت را راه حل جهانی بنامی ؟
    سفره فقر بگسترانی و در سایه ان سینه زهدت را بدرانی.. ؟
    جهان را گندابی بخواهی كه فقط بدست مبارك تو پروار شود ..
    مرا .. مرا ...هزاران سال و هزاران بار خونین و رنگین كردی
    به گمان بازگشت تفكر عصر جاهلیت ، مرگ و پایان مرا جار زدی

    نه .. نه ...من زنده ام .. زنده تر از همیشه
    لبخند خون و ازادی از خاك و خون من ، لاله رویانده
    اگر به مرگ من امید بسته ای ..
    تا نهایت كشاندم به فراموشی ، به خاك
    زندگانیم دراز باد

    پاسخحذف
  11. بابا همکارِ سبز.
    بسی خوش وقتیم :)

    پاسخحذف
  12. دیشب 12 آبان بود.
    کل دیروز از دست این اینترنت کلافه شدم.حداقل شش بار زنگ زدم شرکتش.
    خوب اخه فرداش 13ابان بود، محمود حق داشت یقه ی اینترنت رو بچسبه




    امروز 13 ابان بود.روز خوبی بود

    پاسخحذف
  13. با درود بر بانوی خرد ورز ایران

    یه چیزی به قول موسوی بگم شب راحت بخوابی

    حماسه ای که امروز فرزندان راستین کوروش کلید زدند خواب رو از چشمان کفتار پیر یعنی سید علی گدای شیره ای ربودند از امشب باید نماز وحشت بخونه تا یکم بخوابه البته چند تا بست هم باید بزنه آره جونم .

    بدرود و پاینده ایران جاوید

    پاسخحذف