۱۳۸۸ آبان ۳۰, شنبه

وقتی پسرها بچه می زایند!!!

من خیلی وقته از سفر برگشتم، ولی چون این مخابرات خیلی خیلی محترم پورت خالی مرحمت نمی کنند بنده از داشتن نعمت اینترنت محروم هستم!!!
حالا یه جا یه اینترنتی گیر اوردم گفتم یه مطلبی بنویسم!
راجع به این طرح جدید نیروی انتظامی که قراره افراد ماسک دار رو هم شناسایی کنند!
از این حرفا که واقعا خسته نباشند و خیلی زحمت می کشند و واقعا امنیت ایجاد کرده اند و هر وقت که زنگ می زنیم سربزنگاه می رسند!!!! و جلو تمام جرم و جنایتها رو می گیرند بگذریم!!!
این طرح هم واقعا جل الخالق داره!
چیزی که مشخصه اینه که قراره شناسایی شیم! حالا هرکاری بکنیم.
عینک دودی و چادر و ماسک و...
جالبش اینجاست؛ یه روز داری صاف صاف تو خیابون راه می ری میریزن سرت و می گیرنت!
میگی آقا چه خبره؟ چی می خواین از من؟!
می زنن تو دهنت می گن، خفه شو این خانمه که ماسک زده توی "اغتشاش" تویی!
می گی بابا من که پسرم! مگه سیبیلم و نمی بینید؟!
تا بیای اینا رو بگی و ثابت کنی که پسری 2 تا شکم هم زاییدی!!!!!!!!!!

۱۷ نظر:

  1. درود

    به طور کلی وقتی دزدی و سرقت و از اینجور اتفاقات می افته رو پلیس حساب نکن. خودت و اطرافیانت هرکاری کردید کردید وگرنه قید همه چی رو بزن.

    بدبختی دو تا شکم زایید خودش کلیه. حالا تازه اونم از کی باشه. از یک مشت ادم زشت تر از میمون. حداقل از جورج کولونی یا برد پیت و... اگه بود ادم دلش خوش بود یک آدم خوش تیپ بهش... این میمونها که دیگه ادم حتی نمیتونه نگاهشون بکنه.

    بدرود. پاینده ایران

    پاسخحذف
  2. کلا امنیت در جامعه ما بیداد میکنه
    منم اگه چهارتا باتوم بخورم اعتراف می کنم اون دختری که ماسک زده و دستاش رو برده بالا جلوی میدون آزادی منم

    پاسخحذف
  3. یه مدت بلاگر نمی تونستم برم که آپ کنم.باز نمیشد.امروز حال داد و باز شد دیگه.منم امروز آپ کردم.

    پاسخحذف
  4. منم وقتی میخواستم ADSLبگیرم،حدود50روز تو نوبت بودم تا مخابرات محترم پورت خالی عنایت بفرمایند.
    با سرعت پایینی که Dial up connectionها داشتن هم که نیشد،هیچ سایتی رفت.

    کلی پوستر 16 اذر دارم.

    پاسخحذف
  5. اولا خوشحالم که دوباره آپ کردی.
    ثانیا اینها بلوف می زنن و فقط می خوان مردم را بترسونن.
    البته از این غربیهای منفعت طلب بعید نیست این سیستم را هم به این جنایتکارها داده باشن.
    ما هم یک زمانی خونه ADSL داشتیم و هر روز هم با خدمات دهنده ها دعوا داشتیم. حالا باز Dial-up داریم. البته سر کار جای شما خالی اینترنت توپی داریم.
    خیلی حال می ده با اینترنت پرسرعت دولتی ضد دولت وبلاگ بنویسی!!!

    پاسخحذف
  6. وای .. چقدر این نوشته شما دقیق و حساب شده و كوتاه و گزنده و افشاگر بود ..
    من یك میلیون بوسه برایت می فرستم .. اتشفشان قلب من پای نوشته تو جاری است ..
    از این نوشته شما .. موضوع طنز تلخ دیگری در مخیله ما جهید « پسر ها حامله می شوند « یك همچو مضمونی ..می نویسم

    پاسخحذف
  7. سلام دوست عزیز
    آخر مطلبتون خنده دار بود ولی از نوع بسیار تلخش...
    ممنون که منو دعوت کردی...

    به امید آزادی سبز...

    پاسخحذف
  8. سلام
    پس یادمون باش هرگز ماسک نزنیم
    کتک خوردن بهتر از...
    بدرود

    پاسخحذف
  9. به جان مادرم من پسرم . به امام 17هم من پسرم.

    حالا به من چه که رنگ جوراب اون اغتشاش گر با من یکیه

    من هر هرفته جوراب میخرم.

    پاسخحذف
  10. سلام
    ممنون از پیامتان
    صحیح است صحیح است صحیح است
    حرف حق جواب ندارد عین واقعیت است
    موفق باشید

    پاسخحذف
  11. اسلام و شیعه و آخوند اگر ایجاد رعب و وحشت نکنن اگه دروغ و تقیه نکنن مزخرفاتشون به نام دین برایمان نمیماند چون حرفشان سر تا پا تو خالی و خالی از حقانیت و انسانیت است حرفی که حق نباشد باید با زور و رعب و وحشت زور چپون بشود کاری که هیچوقت زردشت و کوروش مجبور نبودند بکنند یعنی این دو نفر برای پیشبرد و به کرسی نشاندن حرفشان هیچوقت از شمشیر از فریاد های خیلی بلند از جنگ از کشتن های وحشتناک از سر بریدن ها و از دروغ و تقیه استفاده نکردند هیچوقت اما هرکسی حرفهای زردشت و کوروش را میخواند هم میفهمد هم این حرفها رو در هر زمانی قابل اجرا میبیندش این دو نفر هیچوقت مثل اعراب نگفتند النصرت بالربه چون نصرتشان در درستی کلامشان بوده و هست آدمهای درست و انسانی و منطقی چه احتیاجی به جنگ و خونریزی و سر بریدن و دروغگوئی و برده گرفتن داشتند

    پاسخحذف
  12. از وقتی سیاست از نان شب واجب تر شد چه بلایی به سر مردم آوردیم؟
    به روزم
    بدرود

    پاسخحذف
  13. شش اختراعی که باید از آن ترسید:
    ما در عصری زندگی می‌کنیم که هر روز خبری از یک اختراع یا اکتشاف مهم می‌شنویم و همگی این اختراعات برای مقاصد بشردوستانه طراحی شده‌اند اما باید از روزی ترسید که این اختراعات در مسیر غلط به کار گرفته شوند.
    امیدواریم این یادداشت باعث ترس شما نشود: بروزم

    پاسخحذف
  14. آیا قران دستور تجاوز به زنان را داده است؟ :
    ** قرآن مجوز تجاوز جنسي به خواهران و دختران بي گناه ما در زندانهاي رژيم را صادر كرده است!!! بروزم

    پاسخحذف
  15. این هم از اون حرفاست واقعا... شناسایی ماسک دارها....!!!

    نمیدونم که چرا یاد این بیت افتادم:

    گیرم که خلق را بطریقی فریفتی
    با دست انتقام الهی چه میکنی؟؟؟!!!

    اینترنتت درست باد... بای

    پاسخحذف
  16. سلام .از عراق رانده ای . که تا قلب سپاه پیش رفته!!!!

    پاسخحذف